Specialista online podpory
Co Vás čeká:
- zajišťování online podpory koncovým zákazníkům v oblasti prodeje náhradních dílů a servisu strojů JOHN DEERE
- vyhodnocování provozu strojů prostřednictvím telematiky, monitoring chybových kódů, plánování údržeb strojů v systémech JOHN DEERE
- interní komunikace v rámci servisní sítě při řešení prodeje náhradních dílů a zajištění provozu strojů
- zajišťování online podpory koncovým zákazníkům s předplacenou službou v oblasti navigačních systémů JOHN DEERE (nastavení AMS komponentů a dokumentace práce, mapování, synchronizace mapových podkladů apod.)
- interní komunikace s konzultanty a specialisty precizního zemědělství v rámci zajištění podpory pro zákazníky
Co je dobré do začátku mít a umět:
- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti s prodejem náhradních dílů (nákladní auta, zemědělská technika)
- zkušenosti se zajišťováním servisu strojů (nákladní auta, zemědělská technika)
- znalost navigačních systémů využívaných v zemědělství výhodnou
- uživatelskou znalost prostředí Windows a MS Office
- znalost informačního systému Helios Green/Nephrite je výhodou
Co se bude hodit:
- výborné komunikační a prezentační dovednosti
- samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, schopnost nalézt řešení
- kladný vztah k zemědělské technice
Kvůli čemu k nám budete chodit rádi:
- na pracovišti Vás přivítá přátelský kolektiv
- se vším na začátku poradíme, dostane se vám profesionálního zaškolení
- stanete se součástí světa jediného dovozce JOHN DEERE do ČR
- i v této době jsme stále finančně stabilní
- čeká na Vás špičková moderní zemědělská technika
- firemním akcím
Na čem se už na pohovoru domluvíme:
- zajímavém finančním ohodnocení, po zaučení možnost navýšení
- 13.mzdě
- pracovní doba dle provozu telefonní linky
- 5 týdnech dovolené
- stravenkách v hodnotě 130 Kč
- příspěvku 1000 Kč na penzijní připojištění (po 6 měsících pracovního poměru)
- mobilním telefonu dle výběru a tarifu i k soukromým účelům
- notebooku
- narozeninovém bonusu
- dalších výhodách
Nástup možný ihned nebo dle dohody.